3 de febrero de 2009

Eu coido que a maioría eran gays

Hoxe amaneceu o día triste, e con falta de ansia. Habrá quen diga que foi por mor da Candelaria, onte dia dous de febreiro, que como ben se sabe cando a Candelaria rí o inverno está por vir, e se pola contra chora pois o inverno vai fora. Pero non foi este non, realmente débese a unha baixa significativa sobre a face da terra.

A radio facía saber que ós seus 79 anos falecía Hans Beck o "papá" dos clices, ou playmobiles, como mellor vos guste chamar, o que si non aclararon é que xa morreu o pasado día 30, que eu espero que o tiberan ben refrixerado, pois vaia tufo senón.

Anécdotas a parte, e como Hans e máis eu non eramos unlla e carne precisamente, pois si quero porme de lado dos orfos, eses clices que tantos dias da miña vida me amenizaron.

Non tiña eu gran colección deles, pois o poder económico non era a nosa gran virtude, ainda así, tiña o kit de carreiras e algún que outro suelto, o meu preferido...o motorista, si que era un colega, o chegar a casa heino rebuscar nas caixas do faiado para darlle o pésame.

A pesar de ter un número limitado e non ter ningún dos grandes, o forte ou o barco pirata - non me dighades que o da granxa non era para mariconas - pois inxeniabamas bastante ben, unha terroeira era suficiente para facer unha gran excabación, ou algún que outro túnel, eso si menos fiables incluso que os do ave en Barcelona, cantos me morreron soterrados, o que si me deixa tranquilo e saber que terra non tragharon, pois non había un que tibera a boca aberta, moita risa e moita ostia pero ainda nunca lle vira a lingua a ningún.

Si é significativo que en todalas aventuras había clices de todalas razas, pois en calquera dos eventos, non faltaba o vaquero, nin o indio, nin o motorista, nin os pilotos...nin o pirata negro, que como era que tiña o pirata se nunca tiben o barco?? eso mismo se preguntaba meu primo cada vez que mo vía, e ainda anda hoxe a buscar o seu.

O que si tiña era unha man de calvos, pois o intercambio de pelos era continuo, e algunha que outra peluca acababa, ou eso espero, no retrete, porque mira que era vicioso masticar nelas. Pero antes de que lle "cortara o pelo" a todos, dinme conta da gran desgraza que padecían.

Endexamáis poderían comer por sí solos, como mínimo deberían ir de dous en dous para poder tomar unha cervexa, e pensades vos que esto non é tan grave, pero si que o é non poder sacar a pelusiña do ombligho, ou meter o dedo no narís ou...efectivamente, como limpaban o cu??. Ostia, e que a maioría non lle quedaba máis cojones que ser gays, pois nin masturbarse podían, e hai que ver lo bien peinaditos que andaban siempre (a excepción dos calvos si), que eso da moito que pensar. Ademáis as "clizas" que había contabanse cos dedos dunha man.
E como sei que sodes duros de mollera, tan so se me ocorre despedirme un documento gráfico provatorio



E non, este non era o pirata negro, este era o click mineiro, que prefire ir na carbonera antes que perdelo tren!

1 comentario: