20 de abril de 2009

Quen se engana aqui?

A non ser por mor dunha grave deficiencia ou por desconexión do mundo, dou por suposto que vos enterariades da noticia deste fin de semán, a detención de Jurdan Martitegi Lizaso, alias 'Arlas', ou sexa o último número un de ETA ( bueno agora o penúltimo número un).

Estou moi a favor da loita contra o terrorismo, e sempre é unha boa noticia unha nova detención, pero ó respecto deste caso teño unha dúbida asomante. Quen se engana aqui?

Se ollades o enlace arriba referenciado, a descripción dos antecedentes do "penúltimo" é a seguinte:

"Había sido detenido en dos ocasiones anteriores por la Policía vasca, en 1997 acusado de desórdenes públicos y en 2000 por el ataque a una sucursal bancaria en el municipio vizcaíno de Galdakao.
Además, en 2001 ingresó en prisión tras ser detenido acusado de la colocación de un artefacto en los Juzgados de Durango en septiembre de 2000, el ataque a una sucursal de Legazpia (Guipúzcoa) y por otras dos acciones de violencia callejera, entre ellas el ataque contra el cuartel de la Guardia Civil de Galdakao en la Nochevieja de 1999"

Poden ocorrer duas alternativas, que os "lajartos" acerten ou non. Si a guardia civil se engana, so fixeron máis que fume, so lle deron unha pouca máis de publicidade á loita contra o terrorismo. Pola contra si a guardia civil se apunta un tanto, hai que ver que floxa está a ETA -bo sinal sin dúbida-, posto que si con eses antecedentes era o mandamáis da banda, quen manda agora?? quizás calquera pimpollo que se adica a queimar containers?? quizás calquer cativo que se adique a lanzar asubiotes na festa do pobo??

O choio cando menos da que pensar.


3 comentarios:

  1. jo!! estou preocupadísima, porque dende que detiveron a ese, eu son a seguinte número 1 dos terroristas, pero non é a propósito, tedesme que crer!!!!, eu non tiven a culpa de que o neno aquel se puxese diante cando tirei o petardo q case me estala na man o día das festas de villestro, e dende logo, non tiven a culpa de atropellar o rapaz aquel cos coches de choque das festas de conxo, joooooo, que non teñen freno..............e así unha lista infinda!!! jo, tedesme que crer!! vinde a visitarme a teixeiro!!!!

    bikzos manuel!!!!

    raquel

    ResponderEliminar
  2. Mi humilde opinión: Seguro que tiene una larga lista de delitos cometidos o "encargados" bastante más graves que esos pero que no fue detenido por ellos o que no consiguieron relacionar con él. Dudo mucho que el jefe de ETA sea un simple rebelde sin más.

    Bego.

    ResponderEliminar
  3. Non tou moi enterado do tema pero a min non me estraña nada, Últimamente estase a ver como moitos dos detidos non estaban fichados ou como moito estaban por kaleborroka, supoño que o que intentan e reforzarse, ca vantaxe de que a benemérita non sepa quen está detras de todo, penso que é simple estratexia.

    Eu tamén son claro candidato, mentras viñan os nenos do pueblo a la casa de la aldea pa ires as verbenas e mercaban petardos de avispa, de colores...bla bla bla. eu iba cos meu cuarto barreno lanzados con tirachinas e cas miñas tracas.
    No curriculum tamén poño que sobrevivín á onda expansiva dunha explosión pirotécnica a 400m de min.

    ResponderEliminar