9 de febrero de 2009

Ten pinta de ir para longo

Eu non sei si será tan so o meu parecer, ou se pola contra é un sentir común a toda a poboación de feito e dereito da Galiza. O inverno 2008-2009 é imenso!!

Tendo en conta que en setembro xa a xiada facía estragos, tanto na horta coma nas estradas, tendo en conta que este ano puidemos ver de novo a neve en cotas baixas, tendo en conta que chove dia si dia tamén e que a menudo ven da man do aire, que a cifra preferida dos termómetros é o cero grados (ni frio ni calor), e sobre todo tendo en conta que para mediados de marzo ainda nos falta moita caña que botar o café pra escorrentar o frio, toca remar!!

A menudo sae nos xornais os destrozos e consecuencias da invernalidade, e a menudo tamén quedan os cativos sen escola pola perigosidade do temporal, e digo eu, tomarianse as mesmas decisións se non estibesemos en vísperas de eleccións...tampouco é moi importante, os mestres "a vivir". Esto non ocorria cando eu era cativo, raro era o día que o pantalón chegaba enxoito ó colexio, e sorte tiñas si na escola agarraras un pupitre a carón do radiador!!

En canto os efectos do temporal estase a cometer un grande erro, tan só se está a mirar o pasado, os danos materiais e persoais que ocasionou a ultima airada, como moito como moito, estase a mirar o presente, que hoxe que chove non pase nada!!, pero non se está a mirar nadiña nadiña para o futuro.

Eu quero ollar un pouquiño máis aló de mañan, os nosos políticos inmersos nas suas campañitas non seran capaces de ver que este vai a ser un ano de incendios, basta con dar un paseo por calquer pista de monte e ollar como a madeira que se acumula no chan non é mais que corpo para un verano de San Xoán, tamén me dou eu conta que parte da culpa tena o Jas Natural e Fenosa, pois aghora hai moita cultura de radiador e deixouse de lado o lume na lareira, noutros tempos ainda non empezara a caaer o "alcolitro" e xa tiña a carreta debaixo para se deitar....

Non hai recursos para solucionar isto??

Eu creo que recursos humáns non hai nin que decir que sobran, e pecuniarios é moi fácil de logralos, bastaría con convocar unha oposición de grupo H "hai que ir o monte pañalo toxo" ou un grupo D "desbrozador de monte cualificado", as cales se presentaran tropesentos mil individuos que a 40 euros por dereitos de examen suman un poquito e ademáis tractores tampouco fan falla eh!! que na Xunta sobran audis!!

Avivemos ostia!!

2 comentarios:

  1. queremos a tua opinion sobre a manifestacion do domingo na próxima actualisasion!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=9C-InZxyJL0

    ResponderEliminar
  2. Ehhh que eu unha vez non tivera escuela por mor da neve...!

    Claro que a miña escuela era no pueblo e ahí a mínima pasan o pecho no vaia a ser que las criaturas esbarmos en la neve!

    Si que hai leña no monte, moito joden os jarabullos que se enredan antre os radios da bici.

    Anonímo: Eu xa comentei escuetamente a miña opinión da manifestación no fotoló.

    ResponderEliminar