24 de marzo de 2009

Entre rotondas e demáis familia

Nunca vos preguntastes como se arreglarían anos atrás sin o gran invento das rotondas ou habitualmente tamén coñecidas como redondas??

Realmente creo que habría que facer un censo co número de rotondas existentes, e se me deixades ir un pouco máis ala, e claro que me deixades pois o blog é meu, pois porque non bautizalas coma as rúas, así podriamos ter "Rotonda Tacho Repanocho", "Rotonda Jesús Gil"...así multiples opcións, pero sempre sempre con razóns de peso.

O que non está moi claro é a súa utilidade, en lugares si se ve claro que fai falla un "algo" que permita o cambio na dirección da marcha, pois facer un paso a nivel é moito máis costoso, pero realmente creedes que na N-550 Santiago - Padrón facían falla tanta cantidades delas?? e máis nin sequera coinciden coas ubicacións das barracas, consecuentemente no lo entiendo.

Sempre hai quen lle saca rendemento a tales monumentos, por exemplo, consiste nunha porción de terra sin propiedade recoñecida e que habitualmente suele ser de terra fertil, non pensaríades que se darían ben os grelos?? pois si, xa hubo quen o pensou e os plantou, so que a tráfico non lle gustaba moito o uso de lighoñas y demas aperos en la rotonda, e os pobres da de Raña tiberon q recolectar antes de tempo.
Tamén hai quen o toma coma trampolín, e así en ocasiones vemos ese color tan negruzco que deja el aceite vertido por el cárter de los intrépidos saltarines...

O que si que está claro é que: rotonda = lei de la jungla, hai ben pouca xente que entenda o funcionamento das mesmas da igual que teñan un dous tres carriles... e como esto non é unha clase de educación vial pois tampouco volo vou explicar, o que si vos pediría por dios é que jamás, pero que jamás poñades o intermitente antes de entrar, porque teño ollado casos de xente enganchada o uso do intermitente, dicha luz parpadeante baila al compás del volante, estos individuos poñen a luz amarela a dereita cando entran na rotonda (pois o volante xira hacia ese mesmo lado), acto seguido viran todo a babor coa consiguiente cambio luminoso e logo cando van a abandonar ese imenso mundo para eles que nos coñecemos por rotonda, pois de novo se emocionan cas lucecitas, parece eso un tiovivo!!

Ainda lembro con frescura o día que empuxei a unha na rotonda, e é que eu estaba detrás dun coche, e mirando hacia a miña esquerda vin que xa facía anos que non viñan coches e arranquei, cando foi a miña sorpresa que estaba ali ainda a señorita e pamba!! y la muy remolona se baja del coche toda hecha una furia, so lle mirei a cara e ela soliña se deu conta que o mellor era ir arrancando, minipunto y punto!

O único que se me ocorre é que lástima de non haber sido eu o inventor, haber patentado esas circunferencias de adobes con circulo de recheo, agora mismo estaríame descojonando de Curro (e do curro) no Caribe.

1 comentario:

  1. Canta razón levas!. Si que hai algunga que se ve necesaria ou cando menos util. pero as que nombras ti da carretera de padrón parece que para encofrar tiñan por alí á man un aro dun pipo de 16olas e veña masa.

    Das primeira rotonda que eu teño un recordo claro e a do reiro (ao fondo do milladoiro dirección santiago) cantos conches teño visto ali aparcados cando a miña nai me levaba pa escuela. Ou a de conxo que unha vez unhs jipis que viñan diante miña dixeron "pa que imos dar esta curva podendo sejir rectos" jajaja, subiron por un lado e baixaron polo outro como si nada, cousa que me sorprende xa que esa rotonda ten de todo polo medio, pinos, penedos, lucerío...

    Pero o ultimo jrito en rotondas é a da casalonga, como ben dis, alí había un anaco de terra fertil sin producir e raña veu claro o de poñer unhas navizas e unhas tomateiras, era moito cando se poñía a regala e cando era a colleita ala lle metía o chimpin encima jajaja. Pero tamén hai que mencionar o concerto que deron os lugareños desa vila con batería incluida as tantas da mañá.

    por último decir que ninguen colla as rotondas como enseñan na autoescuela cojones!!

    ResponderEliminar